Terms and conditions

PODMIENKY VYTVORENIA A ZRUŠENIA REZERVÁCIE

 

OBJEDNÁVANIE Objednať sa môžete telefonicky, osobne alebo online. Pre objednávanie odporúčame využívať ONLINE REZERVAČNÝ SYSTÉM. Neakceptujeme objednávanie sa formou E-MAILu, FACEBOOK-u a INSTAGRAMu. Žiaľ nevieme zaručiť adekvátne rýchlu odpoveď na všetkých médiách a v prípade mailu niekedy vaša pošta smeruje do spam-u a my sa k nej často ani nedopátrame.

 

MEŠKANIE Možno to znie radikálne, ale žial nie jeden z vás doplatil na meškanie predchádzajúceho klienta, ktorý nás uprosil na smrť, aby sme ho/ju ešte zobrali, a tak z celej situácie vyviazneme nakoniec v nelichotivom svetle práve my. A PRETO- NEAKCEPTUJEME MEŠKANIE- klient meškajúci 10 minút a viac, nebude obslúžený a jeho rezervácia prepadá. Stať sa to môže každému z nás- sme ľudia, a preto sa musíme naučiť aj znášať adekvátne následky. |#peace 🙂 |

 

RUŠENIE TERMÍNOV Pre zrušenie rezervácie, prosím použite link v notifikačnom maily alebo sa ohláste na recepcii štúdia telefonicky, prípadne sms-kou. Klientovi, ktorý sa nedostaví na rezervovaný termín BEZ OHLÁSENIA / ODHLÁSENIA skôr ako 24h vopred, bude pri nasledujúcej návšteve účtovaný STORNO POPLATOK v 100% výške služby, na ktorú bol objednaný. Pokiaľ sa stane pravidlom, že sa klient častokrát nedostavuje na svoje termíny bez ohlásenia, dostáva sa do zoznamu “neželaných klientov” a tak budú už jeho nasledujúce rezervácie automaticky odmietnuté.

 

SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné a kedykoľvek môžete požiadať o ich vymazanie. Vaše osobné údaje- Meno, Email a Telefónne číslo sú použité len na identifikáciu klienta, potrebnú k rezervácií vami zvolenej služby.

EN:

TERMS AND CONDITIONS

 

BOOKING Your reservation can be made either over the phone, in person or online. Again, we would recommend the online reservation system as no.1 option. We do not accept bookings made via e-mail, Facebook or Instagram as we might not be able to see your message on time and ensure a quick response, or your message may end up in the spam folder therefore we might not be able to see it at all.

 

BEING LATE It may sound odd, but we do not accept being late. The reason is that there are customers having their appointments after yours, so if you are late, they have to wait, which makes us look bad. Customer who comes 10 or more minutes after the time of his or her appointment, would not be served and his appointment will be cancelled. Being just human beings, we do have to take consequences of our actions. #peace

 

CANCELLING AN APPOINTMENT To cancel your appointment please use the web link in the notification e-mail, phone us or at least send a text message to our reception. The ones who do not cancel the appointment at least 24 hours in advance will be charged 100% of the price at their next appointment. In case someone cancels his or her appointment frequently, he or she will be put on a black list and will not be able to make any other reservation, or their reservations will be cancelled automatically.

Simplybook.me terms and conditions:

 

https://simplybook.me/en/terms-and-conditions#tab-for-clients